Friday 10 January 2014

PENANGAN ALFAFA


Assalamualaikum dan selamat petang semua. 

Hari ni nak share pasal khasiat alfafa. Untuk pengetahuan kawan-kawan, alfafa ni bukan sahaja di ambil oleh mereka yang ingin menurunkan berat badan. Sesapa yang ada masalah keputihan , sembelit, kolesterol, resdung, sembelit, sakit sendi, alergi & ekzema pun boleh amalkan alfafa ni. Cuba tengok bawah ni. 



ALFAFA RAWAT MASALAH KU


Saya pun ada amalkan alfafa ni. Lepas ambil alfafa ni kan, kesan yang paling BEST masalah keputihan dah hilang. Kalau dulu, selalu rasa tak selesa. Nak pulak masa mengandung, lagi la teruk dari biasa. Sampai saya pergi klinik ambil ubat. Doktor bagi ubat untuk masukkan kat dalam kita punya tu. Lepas bersalin pun, masalah keputihan still ada. 


Then after sign up sebagai distributor, suplemen pertama yang saya beli untuk diri sendiri adalah ALFAFA. Mula-mula tengok botol alfafa ni kan terdetik dalam hati "mak ai besarnya botol dia, ada 330 bijik lak tu. Ntah bila la nak abih". Tapi fikir-fikir balik, jimat banyak la kan, sebab tahan berbulan-bulan. 



Lepas seminggu macam tu, perasan la yang masalah keputihan dah tak dak lagi. Ni yang best ni. Malu sebenarnya nak share tapi kalau ia membantu kaum wanita yang lain, why not kan?


TESTIMONI ALFAFA




Ni masa dok google pasal testimoni alfafa, jumpa testimoni kawan-kawan bebas dari masalah keputihan dengan alfafa. 


Mula-mula untuk milk booster, pastu keputihan makin berkurang.

Dulu keputihan yang teruk, sekarang dah diatasi.

Keputihan kalau tak dirawat, akan mengganggu hubungan suami isteri.
kredit to : mamaa adamia

Kawan-kawan yang nak mencuba kehebatan alfafa ni, boleh hubungi saya. Bulan Jan 2014 ni, harga TERBAEK untuk alfafa. Rugi kalau tak grab. 


"Keputihan adalah proses perubahan hormon dan pembersihan sel mati dikeluarkan dari dalam lubang faraj. Secara biologi keputihan akan berlaku pada sekitarnya sebelum haid bagi setiap wanita." 

*info lanjut klik SINI




Untuk rundingan percuma, boleh hubungi saya :
Yuniza (963894)
sms/whatsapp : 0174768971

No comments:

Post a Comment