Saturday 8 February 2014

VITA-LEA SHAKLEE - PENAWAR ANEMIA DAN DARAH RENDAH

Assalamualaikum w.b.t

Hari ni nak crita pasal Vita-Lea pulak. Bulan ni (Februari 2014) promo untuk Vita-Lea. Buy 6 free 1. Wow wee...best ke best?

Sebelum tu mai crita dulu apa tu Vita-Lea.

Apa itu Vita-Lea 

Buat pengetahuan, vitamin pertama ciptaan Dr Forest C. Shaklee adalah VITA-LEA. Vita-Lea diformulasikan daripada 28 vitamin dan mineral yang penting yang diperlukan oleh orang dewasa. Sebab itu ia digelar KILLER PRODUCT of SHAKLEE. Bayangkan 2 biji vita lea bersamaan 40 mangkuk hidangan lauk! Wow banyak tu. Larat ke kita nak makan sampai 40 mangkuk untuk mendapatkan vitamin yang diperlukan tubuh kita? Tak mampu la.

Penawar Anemia dan Darah Rendah

Anda ada masalah anemia dan darah rendah? Kebanyakan ibu-ibu mengandung sering mengalami darah rendah (hb low). Begitu jugak dengan saya sewaktu mengandung dulu. Kalau la masa tu saya dah jumpa Shaklee ni kan, confirm saya tak kena cucuk kt lengan untuk check hb. Ye la, mula-mula misi amik darah kt jari untuk check Hb, resultnya LOW walaupun dah telan obimin. Kemudian misi amik pulak darah kat lengan untuk tengok samada Hb still low ke atau ada perubahan. Pastu misi berleter la suruh makan hati ayam & kerang untuk naikkan Hb saya. Alamak, saya ni tak berapa suka dengan kerang dan hati ayam tu. Kalau makan pun setakat seketul je boleh, kalau banyak-banyak tak lalu la.
Sekarang ni kan, saya sangat-sangat suggest kan kepada ibu-ibu untuk cuba Vita Lea ni. Dengan 1-2 biji sehari insyaAllah masalah darah rendah dan anemia ni dapat diatasi.


Untuk mendapatkan Vita-Lea, anda boleh hubungi saya. Setiap pembelian dengan saya, anda akan diberikan konsultasi secara PERCUMA.

Hubungi saya di :
Sms/call/whatsapp : 0174768971
Facebook : yunizahanim
Email : yuniza5510@gmail.com


No comments:

Post a Comment